Postřehy z uplynulého týdne (1)

sobota, ledna 21, 2017

Zmocnila se mě náhlá touha se zase po dlouhé době vypsat. Každopádně je mi jasné, že ne každý se v těchto článcích vyžívá, tudíž mým cílem není tvorba ultra obsáhlého článku, ale vystihnutí různých situací, které se mi za poslední dobu udály, v několika krátkých odstavcích. 


1) Není třeba se trápit kvůli klukovi. A pokud si myslíte, že to není možné, tak je. 

Stačí pouze trocha sebereflexe a sebepoznání. Je důležité si uvědomit, co Vás přivádí do toho pocitu 'zoufalství' ohledně dané osoby a nahradit ho potěšením z nějaké jiné určité činnosti. Dalším skvělým lékem na to, jak se netrápit je tolerance (které je v dnešní době nedostatek) a umění 'nemít člověku nic za zlé' - protože každý děláme chyby.

2) Pořádné dýchání vyřeší snad každou stresovou situaci.

Nervozita z pohovoru se nedostavila do té doby, než jsem nebyla uzavřena v místnosti o samotě, zatímco mi bylo řečeno, že mám počkat na určitého člověka. Ačkoliv na sebe musím napráskat, že jsem člověk, který se stresuje kvůli každé maličkosti. Nádech. Výdech. Vždyť jde vlastně o hovno  (nic).

3) Když jste líní chodit do knihovny, půjčujte si knihy od svých přátel.

A ještě k tomu dostanete doporučení, proto nesáhnete vedle. Zároveň (pokud jste empatičtí a rádi se dloubáte v lidech jako já) můžete přemýšlet nad tím, jak se Vaši přátelé cítili u toho, když knihu četli. 

4) Každý někdy potřebuje povyražení s přáteli, i když je dostatečně socializován. 

Včera jsme s H. a K. obědvaly v Dhaba Beas (Na Poříčí) a hned poté jsme zamířily na La La Land do kina. Dobře, byla jsem trochu zaskočená, že jsem za svůj lístek platila 189,- - protože jsem si zapomněla prodloužit studentský průkaz, ale den to byl skvělý. Přijde mi, že i když se mohu považovat za téměř stabilního extroverta a lidí mám kolem sebe hafo, tohle jsem potřebovala ze všeho nejvíce.


You Might Also Like

4 comments

  1. Ja mám tieto články. Dozviem sa nové o ľuďoch a niečo mi to dá. Hneď prvý bod svätá pravda, aj keď súhlasím s tým, že nie vždy je to možné. :)

    OdpovědětVymazat
  2. jooo, s tím prvním souhlasím :D
    a tyjo, ty lístky do kina jsou za plnou cenu docela přemrštěný :DDD za to už máš dvdčko rovnou :D

    OdpovědětVymazat
  3. Hlavne s dvojkou absolutne suhlasim, inak som tiez riadny stresaaak :)
    LIFE IN PICTURES BY LU

    OdpovědětVymazat
  4. Tak s těma knížkama to mám stejně :) ráda si je půjčuju od kamarádů a když to čtu, tak přemýšlím nad tím, jak to cítí ostatní, jak se k tomu staví atd :D jo btw máme stejnou šablonu na blog😅 stejně skvělou! 😅
    Ale opravdu máš moc hezkej blog, myslím, že s každou šablonou by byl takhle krásnej ♥
    jdusizasvym.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Like us on Facebook

Subscribe