Čas na nová předsevzetí

neděle, ledna 01, 2017

A je to tady! Doufám, že jste si užili jak vánoční období, tak i silvestrovskou noc. Připraveni na každoroční sliby a přísahy? Možná stále s kocovinou, ale aspoň s čistým štítem. Tedy až na mě, já alkoholu moc neholduji. Mé rozhodnutí nevypisovat předsevzetí typu "Budu jíst všechno zelené a naučím se zase chodit do posilovny" vydrželo, a proto očekávejte něco maličko jiného. Ale co, ať už je to cokoliv, není lehké při tom zůstat. Naše tendence zpohodlnět po několika pokusech přetrvávají, a proto je čas s tím něco dělat. Nebo se o to pokusit. Nebo mít jednoduše pocit, že pro to děláme co je v našich silách.
Šťastný nový rok! 

1) Učit se jazyky (francouzštinu, němčinu)
- protože anglicky holt umí dnes každý

2) Sledovat politické dění 
- politika mě docela chytla
- je vcelku důležité vědět, co se kde děje

3) Věnovat více času svým koníčkům
- ať už je to blog, dancehall, zpěv..
- odreagovat se bez prokrastinace

4) Šetřit. Kupovat jen kvalitní věci
- z každé výplaty si nechat něco málo stranou (nejlépe na zrcadlovku, ať už vídáte místo stažených náhledových obrázků ke článkům něco mého) 
- kvalita > kvantita

5) Být ještě spontánnější nežli doposud  
- tolik šancí a tolik skvělých příležitostí vzejde přímo ze spontánnosti
- risk je zisk
- zkoušet dosud neobjevené 

6) Obarvit se
- už to chce změnu!

7) Najít další skvělé kavárničky, projít výstavy..
- konečně navštívit vše, o čem jsem uvažovala
- vídat se s přáteli, i s těmi, se kterými kontakt moc neudržuji 

8) PRACOVAT. PRACOVAT. PRACOVAT.
- práce šlechtí
- peníze
- zkušenosti
- už nebudu nemotorná
- přátelé, známosti

Dali jste si i Vy nějaká předsevzetí? 


You Might Also Like

7 comments

  1. Do kavárny bychom konečně mohli jít spolu! :D
    Jinak super článek, moc se mi líbí 2. bod! Měla bych si ho také chodit na můj list. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky si vždy dávám předsevzetí. Bohužel ne vždy to všechno dodržím. Ale mám to podobné, třeba s těmi jazyky nebo s tím šetřením. :D Nejvetší výzvou je právě ta spontánnost, to bych strašně chtěla, ale já jsme asi vyloženě plánovací typ, co musí mít všechno přesně daný. :D
    http://svetobezci.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. jooo, mám to podobně, až na tu politiku, to jde radši mimo mě :DD
    budu jíst všechno zelené :DDD to je klasika, ne? :D

    OdpovědětVymazat
  4. super článok :) ja určite chcem trošku zmeniť životosprávu .. menej sa hanbiť a stresovať a užívať si život a cestovať :)

    OdpovědětVymazat
  5. super predsavzatia ! :) ja si enzvyknem moc dávať :)

    Tammybeaty

    OdpovědětVymazat
  6. Super předsevzetí! :) V některých se shodneme a věta "odreagovat se bez prokrastinace" je úplně super! :) Člověka až děsí, když si uvědomí, kolik času stráví u počítače projížděním stránek nebo u televize! :O Já si předsevzetí nedávala, snažím se vždy spíše ohlédnout nad minulým rokem a vymyslet, co zlepšit! :)
    Píšu o tom také zde, tak jukni :) :
    LifestyleBirdie

    OdpovědětVymazat
  7. :) s tým učením jazykov a že angličtinu dnes vie už každý máš úplne pravdu, preto by som sa chcela učiť španielčinu, len neviem či ju niekedy niekde využijem :P

    TheDaniellaBlog

    OdpovědětVymazat

Like us on Facebook

Subscribe