Playlist pro vánoční/zimní večery

středa, prosince 07, 2016

(tumblr)
Ahh, chápete to, že už byla druhá adventní neděle? Já ne. Ještě víc nechápu to, že jsem se k sepsání tohoto článku neodhodlala dříve, když vánoční písničky u mě jedou již začátkem října. Přeháním, ale nejsem tak daleko od pravdy! Je mi jasné, že se mezi Vámi najdou ti, kteří Vánocům moc neholdují, ale nezbývá Vám nic jiného, než respektovat mé absolutní vánoční šílenství. Pokud jste jedni z těch, kteří o Vánocích poslouchají jen "All I Want For Christmas" nebo "All I Want For Christmas - extra festive version" pořád dokola, tento článek je pro Vás to pravé! Protože jsem milovníkem soundtracků, určitě jste 90 % ze zmíněných písniček již slyšeli, ale co. Určitě mi nezapomeňte napsat nějaké z Vašich oblíbených!



Ne, Arianu se asi nikdy nenaučím mít ráda, ale tato verze písničky "Baby It's Cold Outside" je pro mě jednoduše nenahraditelná.




















You Might Also Like

11 comments

  1. Playlist vyzerá naozaj super a na vianočné večery sa naozaj hodí :) Run Run Rudolph som ešte nepočula, alebo som si to ešte neuvedomila no veľmi sa mi páči :)

    Čo je dobré to musím mať aj s novou vianočnou GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělý článek, takový jsem hrozně potřebovala! Už taky od října jedu vánoční písničky :D A úplně jsem zapomněla na svojí Vánoční klasiku od Rosany - En Navidad.

    OdpovědětVymazat
  3. ja uz si teraz idem na vianočnýýých :)
    www.donnaiveh.com

    OdpovědětVymazat
  4. Skvelé tipy! Niektoré z nich nepoznám tak aspoň nebudem dookola počúvať tie isté. :)

    www.thefashiontwiins.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  5. Skvelé tipy! Niektoré z nich nepoznám tak aspoň nebudem dookola počúvať tie isté. :)

    www.thefashiontwiins.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  6. Skvělý článek, já jsem právě z té skupinky lidí, kteří Vánoce milují, takže jsem tady naprosto správně! Hrozně se mi líbí, že jsi tam zahrnula i klasickou hudbu, protože to spousta lidí nedělá a je to škoda. :( ♥

    Nakonec bych tě chtěla pozvat na Vánoční giveaway, které probíhá na mém blogu. Protože Vánoce jsou o obdarovávání! ♥

    www.enthusias-ter.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. super článok :) ďakujem za tipy na pesničky, ja najradšej hľadám všelijaké nové aby som si nepúšťala tie isté dokola :D

    OdpovědětVymazat
  8. U mňa sú to staré vianočne klasiky púšťané dookola. :D Vianoce mám veľmi rada, a už sa na ne hrozne teším. :)

    www.rebelliouslily.blogspot.sk
    GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  9. miluju vánoce, takže si vánoční písničky pouštím už od listopadu :D

    OdpovědětVymazat

Like us on Facebook

Subscribe