Christmas wishlist

čtvrtek, prosince 01, 2016


Tak. Je to tady. Vánoční maniačka (ehm, já) se rozhodla začít rozšiřovat vánoční náladu a poselství v podobě článků s vánoční tématikou. Nevím, jak vy, ale pro mě je to skutečně to nejkrásnější období v roce, ať už to zní sebevíc ohraně. Však když opomeneme strkající se staříky v obchodních centrech a to, že kromě sněhu nás může překvapit maximálně tak průtrž mračen, dá se vánoční čas přežít užít. Snad mě tady nezlynčujete za naprosto neoriginální sérii článků, protože zkuste vymyslet něco zcela nového na tak tradiční téma. Ale dneska opomenu tradice a 'domácí' typy článků a rovnou si sepíši, co chci nutně potřebuji, aby mi nejštědřejší pán nadělil.

Tak ze začátku na sebe prásknu, že dostávám dárky, o kterých vím (a kupuji si je sama), protože jsem -jak už je známo- neuvěřitelný perfekcionista a rodina netuší, co by mi mohlo udělat radost. Ano, má to něco společného s perfekcionismem. Pokud jde o oblečení, řeším snad i každý šev. Ale co, jdeme na to. A určitě mi dejte vědět, co si nejvíce přejete vy, samozřejmě kromě zdraví a rodinného štěstí. 

1) ČERNÉ. TOPSHOP. DŽÍNY.  - Vážně už jen čekám na moment, kdy mi bývalý zaměstnavatel pošle peníze z brigády, jelikož se zatím pěkně zdráhá. Ihned investuji do kalhot. Jediné džíny, které nosím jsou černé (absolutně vytahané, velké a divné) a své oblíbené džínové, u nichž se mi začíná tvořit díra na nepěkném místě. Takže poprosím jedny kvalitní kalhoty!

2) VAGABOND BOTY - Koukám, že se zde vyskytla další věc, kterou spíše potřebuji, než abych po ní vyloženě prahla. Jediné boty využitelné na zimu jsou -jak už jsem jednou zmínila- prasklé na obou podrážkách. Já vím, že Vagabond vyrábí z pravé kůže a absolutně toleruji názory proti, ale s koženkou v zimě mám tak špatné zkušenosti, že už si netroufnu investovat do něčeho nekvalitního.

3) PSANÍČKO - Na plesy. A tak.

4) VÁNOČNÍ SVĚTR - Ale tak když si koupím jen jeden naprosto kýčovitý, v jiné období nevynositelný svetr, v podstatě minimalistkou zůstanu, ne? Po jednom vánočním svetru prahnu bůhví jak dlouho. A jakožto vánoční maniak musím jeden vlastnit.

5) PYŽAMOVÉ KALHOTY - Doma nenosím nic jiného. Jestli se mi letos v Primarku podaří ulovit něco z Harry Potter kolekce nebo něco vánočního, budu jen ráda.

6) ČERNÝ KABÁT - Ach ano, takový ten stylový a předražený, který nosíte den za dnem, vypadáte v něm jako černá vdova a cítíte se skvěle.

7) KOSMETIKA, která mi chybí - Jako například kosmetická pomůcka beauty blender. Dále tmavé rtěnky, protože těch není nikdy dost a nic neoživí vzhled lépe jak rtěnka. Ještě když jsou matné!

8) DOPLŇKY - Na to jsem dlouhou dobu zvysoka kašlala, ale koneckonců, taky bych si mohla už něco takového nakoupit a oživit svůj bezdomovecký vzhled. Nejvíce mě asi láká nějaký simple zlatý choker - také na každodenní minimalistické nošení.


You Might Also Like

7 comments

  1. Vánoční svetr by se mi taky líbil. Mě by pod stromečkem potěšilo něco kreativního, pečující kosmetika, ale klidně i nějaké oblečení. Já si dárky nekupuji sama, ale manžel si vždycky přečte můj wishlist na blogu a z toho vybírá, co koupí. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. vianočný sveter síce nemám ale kúpila som si vianočné tričko :)
    galantosfun

    OdpovědětVymazat
  3. Taky jsou Vánoce mým oblíbeným obdobím a taky jediné období, kdy si dělám wishlist, který si opravdu hodlám splnit:-) Ten tvůj mi přijde hrozně skromný, jak to děláš? :D
    Rozka's my name

    OdpovědětVymazat
  4. Vagabond jsou výbornýýý! Jo a souhlas s přechozím komentářem! když dělám wishlist, takhle skromná opravdu nejseeeeem:D

    OdpovědětVymazat
  5. Pyzamo potrebujem aj ja a to nutne, najradsej by som s vianocnymi motivmy :)
    LIFE IN PICTURES BY LU

    OdpovědětVymazat
  6. Vianočný sveter by som aj ja priala a kozmetika je samozrejmosť!:)

    Saja Frey blog

    OdpovědětVymazat

Like us on Facebook

Subscribe