16 věcí, co mi dal rok 2016

úterý, prosince 27, 2016


S největší upřímností se přiznám, že patřím k lidem, co si každým rokem dávají předsevzetí typu "Dobře, tenhle rok bude naprosto jiný a lepší," "budu cvičit, zdravě se stravovat, budu více číst, protože čtení je potrava pro mozek." Většinou to dopadá přesně takhle: hned druhý den se nechutně přejím a prokrastinuji u počítače. Kartička do knihovny zůstává bez zaplacení ročního poplatku. Mám pocit, že rok 2016 začal třeba teprve nedávno, ale v polovině jsem si uvědomila, jak rychle vše utíká a že zde není čas k marnění.

Už už jsem chtěla sdílet a lajkovat vtipné 'memes', které poukazovaly na to, jak rychle lze čas promarnit a ačkoliv předsevzetí bylo více než dost, nic se nesplnilo, ale změny nakonec přišly. Opožděně, ale ano, skutečně jsem se dočkala. A započaly toto léto. Jsou to změny především týkajíc se rozvoje osobnosti člověka. Původně jsem plánovala napsat krátký odstavec ke každému bodu, ale víte co? Očekávejte celistvý článek na každý z bodů. Co mi tedy přinesl rok 2016?

1) VAŠE ŠTĚSTÍ NEOVLIVŇUJE OKOLÍ, ALE JEN VY SAMI

2) CVIČIT SE MŮŽE DONUTIT I TO NEJLÍNĚJŠÍ PRASE, je to o zvyku

3) MINIMALISMUS LÉČÍ DUŠI

4) ZANEPRÁZDNĚNOST MĚ DĚLÁ HEPY

5) NIKDY NENÍ POZDĚ S NĚČÍM ZAČÍT

6) POZOROVÁNÍ A ZLEPŠOVÁNÍ SVÉ OSOBNOSTI JE MNOHEM UŽITEČNĚJŠÍ A ZÁBAVNĚJŠÍ NEŽ LPĚNÍ NA ŠKOLE

7) NA KAŽDÉ SITUACI JE NĚCO DOBRÉHO 

8) NEŽ SI ZVYKNETE NA URČITOU RUTINU, NETRVÁ TO JEN MĚSÍC

9) "LAW OF ATTRACTION" SKUTEČNĚ FUNGUJE!

10) ŠETŘIT NENÍ OD VĚCI

11) KAŽDÝ RÁD MLUVÍ O SOBĚ, A PROTO JE SKVĚLÉ UKÁZAT SVŮJ ZÁJEM A NASLOUCHAT

12) NA SVĚTĚ JSME PROTO, ABYCHOM TVOŘILI, TAK TVOŘME

13) PODZIM A ZIMA JE SNAD TO NEJKOUZELNĚJŠÍ, CO MŮŽE BÝT - DÍKY PODZIMU A ZIMĚ NENÍ TŘEBA ŠETŘIT SVÍČKAMI, ČAJEM, DOKONCE ANI TEPLÝMI PONOŽKAMI

14) NESNAŽME SE NEUSTÁLE UDĚLAT DOJEM, NEMŮŽEME SE ZALÍBIT KAŽDÉMU
(a proto je smrtelně důležité vážit si lidí, co nás miluji i přes fakt, že jsme před nimi stále ubrečení, otravní a děláme jim ze života peklo)

15) SEBEVĚDOMÍ NELZE STAVĚT NA TOM, ZDA SE LÍBÍME OSTATNÍM

16) PODĚLÁME TO MOCKRÁT, JEDNOU SE TO ALE POVÉST MUSÍ

Co přinesl rok 2016 Vám?






You Might Also Like

12 comments

  1. Tak to cvičenie je pravda. :D Mne tento rok priniesol veľa hlavne z citového hľadiska, pretože sme sa s partnerom zasnúbili. ;)

    www.rebelliouslily.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  2. Těším se na všechny články! Se spoustou bodů souhlasím a ten rok utekl tak rychle, až se nestačím ani divit.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to je úžasný článek! Mohla bych si název vypůjčit na svůj blog a udělat ten samý? Strašně mě to nadchlo! Nějaké dlouhé shrnutí roku 2016 jsem na blog psát nechtěla, protože mi to přijde dost osobní, ale tohle je super alternativa!

    OdpovědětVymazat
  4. Veľmi pekne napísané! Dakedy aj takéto krátke poznámky dokážu človeku dať trochu piece of mind :) Mne osobne priniesol rok 2016 asi najmä to ,že niekedy musíme nechať ľudí ísť lebo nám už do života neprinášajú radosť ako kedysi aj napriek tomu, že nám na nich stále záleží a nie je to vôbec ľahké.
    Ivana xx

    OdpovědětVymazat
  5. Krásně napsáno, v mnoha bodech jsem se našla :)

    OdpovědětVymazat
  6. Cítím se teď o něco moudřejší. Tohle bych si měla číst na záchodě místo Bible.

    Prolhaná Mrcha

    OdpovědětVymazat
  7. haha celkom super veci toto :DD niektoré su fakt výstižné ! :D

    Tammybeaty

    OdpovědětVymazat
  8. všetko sú to skvelé myšlienky, pri niektorých som sa musela pousmiať, pri niektorých som cítila maximálne stotožnenie s tebou :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
  9. Šťastný Nový Rok!
    www.donnaiveh.com

    OdpovědětVymazat
  10. S tým minimalizmom máš úplnú pravdu, odkedy toho menej nakupujem a hromadím cítim sa spokojnejšia a šťastnejšia ako kedykoľvek predtým.
    Bianka

    OdpovědětVymazat
  11. Koukám, že se asi na chvilku uchytíš v mých záložkách, tahle série mě asi bude bavit :)

    OdpovědětVymazat

Like us on Facebook

Subscribe