Proč miluji podzim?

středa, listopadu 02, 2016

Opět můžu veškeré lidstvo rozdělit do dvou skupin. Skupina, která podzim naprosto nesnáší (většinou ohromní zastánci léta a moje máma) a skupina, která se na podzim cítí nejvíce požehnaně. Jak už z názvu článku plyne, řadím se do druhé skupiny. Ale proč vlastně? Co je na podzimu tak skvělého? Jak jinak přivítat listopad než článkem v podzimním duchu.

Varování: článek může obsahovat typické blogerské postřehy.

Proč je podzim mým nejoblíbenějším ročním obdobím?
1- Znáte něco estetičtějšího než zbarvené listí?
2- A znáte něco estetičtějšího než opadané zbarvené listí? 
3- Káva. Čaj. (něco, co můžete pít celoročně, ale nikdy to nebude mít takové kouzlo jako v podzimních dnech)
4- Skvělé počasí na kabáty.
5- Ale vážně, už jste někdy narazili na hezký zimní kabát? 
6- Nenarazili. A na jaře je buďto až moc teplo, nebo až moc velká zima
7- Šály můžete nosit především k doplnění outfitu
8- Na rozdíl od zimy, kde bychom si nejraději nacpali šálu i do kalhot
9- A přiznejme si, že se Halloween stává tak trochu i českým svátkem
10- Stmívá se brzy a já si to užívám
11- Čas vytáhnout teplou deku
12- Je tolik dobrých klidných a pomalých písniček, které se nedovedu představit poslouchat jiné roční období
13- Mhmm, za jak dlouho jsou Vánoce?
14- Správně, za chvíli
15- Někteří blogeři by mohli zmínit Pumpkin spice latte, ale já upřímně neměla ještě tu čest
16- Není třeba zápasit s potem, protože stejně pořád jen prší
17- Déšť!
18- Pro většinu jen z okna, pro odvážnější jedince přímo 
19- Když nevíte, co na sebe, jednoduše nahodíte svetr a vypadáte ok
20- Pro některé maniaky (jako jsem já) je to záminka, proč si vydekorovat pokoj
21- No dobře, letos jsem se na to vykašlala
22- Ale ještě mám možnost to dohnat
23- Podzim může být novým důvodem pro Vaše nicnedělání 
24- A teď poděkujte dešti 
25- 50 vrstev oblečení je stále málo

You Might Also Like

7 comments

  1. Nikdy jsem podzim ráda neměla, ale tenhle rok si ho užívám! :)

    BLOG: Kosmetická taštička

    OdpovědětVymazat
  2. Káva, kabáty, šály, listy. Přesně proto miluji podzim já. S Pumpkin spice laté jsem taky ještě neměla tu čest, ale ráda bych ho někdy vyzkoušela, jenomže na to nemám odvahu. Bojím se že dám 150 korun za něco co mě pak nebude chutnat :D jinak déšt a tmu nemám zrovna moc ráda :D

    Maris Novotná

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem asi výjimka, nepatřím ani do jedný skupiny, podzim nijak zvlášť neprožívám, roční období jako každé jiné :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  4. Listy milujem najviac <33 A tekvicové latte ti odporúčam, je to láska!:) Inak si veľmi sympatická!:)

    Saja Frey blog

    OdpovědětVymazat
  5. Úžasne si vystihla čaro jesene do jedného článku! Pekný blog, sledujem:)
    pieces of me

    OdpovědětVymazat
  6. Super důvody, u kterým jsem se zasmála. Třeba jako, že si nacpeme šálu až do gatí :D :D

    OdpovědětVymazat

Like us on Facebook

Subscribe