Myšlenky před první prodlouženou

středa, listopadu 09, 2016

Zdravím! Navštěvovali jste taneční? Jestliže ano, můžeme si podat ruku, já to podstupuji letos. Jestliže ne, o hodně přicházíte. Je to nejen skvělý způsob, jak se naučit základy všech možných tanců (které dle mého názoru do týdne zapomenete - vlastní zkušenost), ale i k navazování random konverzací s random lidmi (ano, někteří kluci se tváří vyděšeně, avšak to se další lekci většinou spraví). Včera proběhla naše první prodloužená. Co při ní vyplodila má splašená mysl?



Dobře, takže když nepůjdu na francouzštinu, zbývá mi se dobelhat domů a za hodinu se připravit.
Stíhám?
Samozřejmě, vždycky všechno šlo stihnout.
Vždycky šlo všechno stihnout za hodinu.
Odpoledka odpadla?
Pff, proč?
Neteče voda?
Ideálnější to být nemohlo.
Ano, Maky, stíháme to, máme hodinu a půl.
Ano, Maky, za 10 minut je tvé líčení hotové.
Dobře, možná za 20, ještě rtěnka.
Hahahah, Maky, podívej na Harry Potter fan video s hudbou, co tam vůbec nesedí.
Amatérská Harry Potter fan videa s hudbou od Abby.
Lol, kdo by shippoval McGonagallovou s Ronem?
A proč je to udělaný jako videoklip k písničce "Does your mother know" z Mamma Mia?
To je tak úchylný.
Líčení je hotové.
Ehm, cože, to už je tolik?
Ty oči nemají vypadat tak černě.
Proč vypadají černě?!
Odlíčit, dobře.
Jo, Maky, stíháme.
Panebože, budu vypadat tak dobře.
Jak se leze do těch šatů?
Proč jsou ty silonky tak divný a stahujou?
Vypadám v nich jako kužel.
Ehm, jediná možnost je si vzít nude podprsenku bez ramínek.
Která se mi minule rozepnula zrovna, když jsem tančila valčík.
A spadla. Heh, díky bohu, že jsem tancovala jen s kámošem.
Spínací špendlík, jo.
Maky, nestíháme.
Zrovna když jsem si chtěla udělat účes podobný Kendall Jenner.
Ok, jdu na to.
Proč to nedrží?
Vypadám jako kuře.
Že už máme vyrazit?
NEMŮŽEME VYRAZIT!
Dobře, možná nebudu vypadat tak dobře.
Jak je možné, že nestíháme, mé propočty se zdály být přesné.
Proč ten autobus tak skáče?
Možná nebyl tak dobrej nápad brát si dlouhý šaty.
Do háje, zapomněla jsem použít váleček na chlupy.
To si na ně ta kočka lehla?!
Vypadáme jak banda idiotů. 
Dobře, tak jenom dvě idiotky.
Dvě idiotky, co nedokáží odhadnout čas.
Proč je tak těžké být holkou?
Za 10 minut to začíná a my trčíme v koloně.
Budu se usmívat, třeba budu vypadat pozitivně.
Vypadala bych pozitivně, kdybych neměla rty od rtěnky tak rozpraskaný, že je nemůžu ani zformovat.
Už vidím, jak na těch schodech hodím držku.
Už se mi tam ani nechce.
Jsme tragédky.
Cože, náhodná paní, že nám to strašně sluší?
ŽIVOT JE SUPER.
LIDI JSOU SUPER.
Za 4 minuty to začíná a jsme na eskalátorech, to jde.
Hele, kluci v oblecích, nejsme jediné.
Jé, to je Adam, třeba se zastaví a půjde s námi!
Ne, tak ne. Jde dál.
Jsme tu.
To už se jako tančí? Aha.
Proč jsou všichni zadaní.
Dobře, další volenka.
NE. NEPRASKLO MI RAMÍNKO OD ŠATŮ.
Ne. Ne. Ne.
Ehm, ahoj kluku, kterýho jsem v životě neviděla, sundáš mi ta ramínka?
To je jako kdybych mu řekla, ať mě svleče.
Myslela jsem obě ramínka.
Teď mi stačí šlápnout na šaty a jsou dole.
Právě hodil vtípek, že mi na ně schválně šlápne.
Haha :))).
Další kluk, co na rozdíl ode mě rozezná pravou od levé.
Aspoň se tvař, že to umíš, i když mu neustále šlapeš na nohy a vrážíš do jiných párů.
Jsem tu 2 minuty a už mám hlad.

Ale ne, prodloužená byla skvělá, ačkoliv jsem se po první polovině tančení rozhodla věnovat se spíše seznamování s náhodnými lidmi. Tancovat a hlídat si, aby Vaše šaty neskončily na zemi není zrovna nejjednodušší. Chci se vidět příští prodlouženou.




You Might Also Like

5 comments

  1. Moc hezký blog :) dávám odběr :) http://nicoleshyblog.blogspot.cz/2016/11/noire.html?m=1

    OdpovědětVymazat
  2. Tanečnú mám za sebou a bavila ma :) A príhoda so šatami - tancovať a dávať pozor na šaty vie byť náročné :D

    OdpovědětVymazat
  3. Strašně hezky napsané. Naprosto jsem se do toho vžila ♥. Zasloužíš si odběr ;).

    lifewithnell.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Jsi prostě boží! :D Skvělý článek.:)
    Úplně jsem se viděla na svých tanečních. To byla taky komedie. Upřímně? Děsím se začátku prosince, kdy jsem se jako velká borka rozhodla jít na ples VUT se ségrou. Pak jsem zjistila, že se tam často chodí v dlouhých šatech, což znamená společenské tance, takže jsem úplně v prdeli. Z tanečních umím opravdu velký kulový.:D
    Blog na zabití

    OdpovědětVymazat

Like us on Facebook

Subscribe