Monthly favourites / Listopad 2016

čtvrtek, listopadu 24, 2016

Nevím, jak Vás, ale mě koncept měsíčních favoritů vždycky bavil. Plánovala jsem ho zavést na blog již od úplného začátku, ale zatím pořád nemám foťák, což naznačuje to, že si ho prozatím musím pouze půjčovat. Naštěstí se mi kamarádka nabídla, že mi věnuje svůj starý, tudíž je problém z poloviny vyřešen, ačkoliv ho stále nemám a fotky z tohoto článku jsou foceny jiným foťákem jiné kamarádky. Ale protože je měsíc listopad mým nejoblíbenějším, nevadí mi ani fakt, že začínám takhle pozdě.

clothing

Jak už nakupuji čím dál tím méně, moc NEW INs ode mě nečekejte (a když už, tak v 70% se bude jednat o basics). Mou poslední koupí však byla tato bílá basic tričko/mikina ze Zary (spíše tričko, jen stránka to označuje jako "sweatshirt", mluvme o tom tedy jako o mikině) Byla levná a zaujala mě právě svým zvláštním střihem. Protože je to pořád jen basic věc, je snadno kombinovatelná, ale zároveň díky roláčku a širokým rukávům nevypadá až tak obyčejně. 

doporučení: s výraznou rtěnkou vypadá skvěle.

cosmetics

Pokud se jedná o kosmetiku, je těžké si udržet stálého favorita, když různé značky neustále přicházejí s novými produkty (ne, že bych je všechny vyzkoušela). Každopádně tuhle rtěnku jsem dostala od sestry, ale do letošního podzimu mi ležela na polici skoro nedotknutá, jelikož nejen, že k ní mám obrovitánský respekt, ale barva mi nikdy "nepřišla k chuti". Tím myslím to, že jsem si ještě donedávna netroufla nosit tmavší barvu nežli tmavě červenou. Tahle kráska má opravdu vínovou barvu. A ačkoliv patřím k těm holčinám, které již prvním listopadem nešetří vánoční dekorací a svíčkami, rozhodně si podzim kvůli ní krátit nehodlám.

Kdybych však měla zmínit parfémy, preferuji už ty "stálice" a "poznávačky". Karamelová vůně, která byla vyfocena v jednom z předešlých článků zmizela rychlostí světla, a já se místo toho rozhodla vyprázdnit další flakon, který mi doma ležel. Byl také používaný, bohužel ne tak často. Jedná se o toaletní vodu Burberry Brit, jež mému čichu lahodí. Jestli se Vám podařilo vyzkoušet některou z Burberry nabídky, mohli jste zaznamenat, že skoro všechny vůně mají podobný základ - tato není výjimkou. Ubývá docela rapidně, že?

songs


quote
video








You Might Also Like

6 comments

  1. Burberry parfém jsem ještě nezkoušela musím to napravit!

    OdpovědětVymazat
  2. Ten ruz ma perfektnu farbu, ja praveze taketo syte farby milujem🙂

    OdpovědětVymazat
  3. Ten odstín tý rtěnky tho.. Existuje něco jako lipcolourgasm? Holy fuuck.
    Prolhaná Mrcha

    OdpovědětVymazat
  4. No takže barva rtěnky je opravdu nádherná a hlavně naprosto perfektní na podzima zimu! Takže říkám: Nos Ji Nos Ji Nos Ji, dokud můžeš! :D Sama mám tento typ článku ráda a již jsem si říkala, že něco podobného od prosince zavedu! :)
    Kdyby sis chtěla udělat Ty nebo Tvoji čtenáři radost, u mě na blogu je giveaway o krásné náramky Deltimo! :)

    Giveaway - náramky Deltimo

    OdpovědětVymazat

Like us on Facebook

Subscribe