Baby it's cold outside

pondělí, listopadu 14, 2016

Ačkoliv už stoprocentně není počasí, jaké bývávalo, rozhodla jsem se i přes občasný ranní sníh přidat absolutně neteplý outfit. Když však narvete pod svou džínovou bundu dva svetry, čtyři trička s dlouhým rukávem a jednu péřovku, možná se outfit stane i nějakým způsobem inspirativním. Ale abych pravdu řekla, ten sníh skutečně nechápu, vždyť není ani polovina ledna. 

denim jacket - vintage, scarf - pull&bear, pants - bershka, bag - H&M, boots - Geox, t-shirt - H&M



You Might Also Like

13 comments

  1. Vekmi hezký outfit, škoda jen, že nevidím, co se skrývá pod tou krásnou, objemnou šálou! :D :) (chápu, že je tam denimová bundička, jen by to možná chtělo fotku, kde je trochu lépe vidět! :) )
    LifestyleBirdie

    OdpovědětVymazat
  2. Prkny outfit a ta bundicka ma super farbu🙂

    OdpovědětVymazat
  3. Bundička je krásna a tie topánočky vyzerajú fakt dobre :)
    Simona | LIVEINFOXWORLD.BLOGSPOT.COM

    OdpovědětVymazat
  4. zaujímavé topánky máš :)
    www.donnaiveh.com

    OdpovědětVymazat
  5. Džínovou bundu žádnou nevlastním a vždy jsem obdivavala ty kteří ji uměli nosit mezi něž se tedy rozhodně řadíš i ty ;) já už teď dávám přednost zimní bundě :D jinak bych umrzla :D

    Ráda bych tě pozvala na GIVEAWAY, která končí už v neděli 20. listopadu! :)

    www.double-claire.blogspot.cz | GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  6. Outfit sa mi páči, škoda, že z neho nevidno viac, ale tá kabelka sa mi veľmi páči ♥

    OdpovědětVymazat
  7. mne ten sníh taky překvapil, ale mile stejně za pár hodin bylo po něm

    OdpovědětVymazat

Like us on Facebook

Subscribe