Naděje umírá poslední

středa, srpna 03, 2016

(hrabala jsem se ve fotkách facebookových konverzací a co jsem nenašla)
Mým původním plánem bylo časté psaní článků. To však pominulo, když jsem poslední týden nemohla myslet na nic jiného než na události, co se dějí. Vlastně to není nic tak převratného nebo vážného a tenhle článek bude pro některé z Vás pouhým žvatláním, ale myslím, že stojí za zmínku to, jak moc je důležité věřit, že bude lépe a že se věci vyvedou. Tudíž jsem se spontánně rozhodla nechat článek s nějakými těmi radami rozepsaný a udělat článek, kde se Vám maličko vypíši (a lol, bude obsahovat také rady). 


Momentálně hrozně moc chci, aby se něco povedlo. Už na to myslím skoro měsíc a stále věřím, že je nějaká šance na to, abych dostala to, o co usiluji (ačkoliv už nezbývá moc času). Jestli jste někdy viděli dokument "Tajemství", tak jste se také mohli dozvědět něco o síle přitažlivosti. O tom, jak myšlenky přitahují věci a různé situace do našich životů tak, jak nad nimi uvažujeme. Mně se mnohokrát stalo, že něco, v čem jsem neviděla naději, se uskutečnilo tak, jak jsem to chtěla. Ještě tento rok jsem si neskutečně oblíbila jednu skupinu, která nakonec ohlásila koncert v Praze. Skvělá zpráva a vstupenky nebyly vůbec drahé. Řekla jsem si, že když tu skupinu v ČR skoro nikdo nezná, můžu lístky objednat později. CHYBA. Bylo vyprodáno téměř hned. Vstupenky od překupníků nepřicházely v úvahu, protože já, největší budget master by nedal 2K za jednu vstupenku. Několik měsíců uplynulo a mně to začalo být vcelku jedno, ale pamatuji si, že moje věta zněla "Já se na ten koncert dostanu, i když nemám páru jak."
Moji rodiče mi nedovolovali chodit na koncerty ani s kamarády. Lístky byly vyprodané. Nebyla šance tam jít. Týden před koncertem jsem poznala jednoho kluka, se kterým jsem si rozuměla a den před koncertem vytasil 2 lístky a pozval mě. Přineslo mi to povolení od rodičů chodit na koncerty s kamarády a koncert samotný. Skupina se vrací a já jdu o prázdninách znovu. Není to skvělé?
Když mi měl odpovědět člověk, který už neměl nejmenší důvod se mnou v životě promluvit a delší dobu neodpovídal, stanovila jsem v duchu datum, kdy se mi má ozvat. Přesně ten den se ozval. A toto je pouze malá část toho, co zafungovalo.

Věřím v to, že by měl každý vidět na situacích (ať už dobrých nebo špatných) to nejlepší. Dlouho mi trvalo, než jsem pochopila podstatu toho. Všechno nám něco přináší a bývají to i ponaučení. Pořád si říkám, že když ta věc nevyjde, mělo se to takhle stát. Přeci jenom jsem pro to udělala vše. 
Další připomínka: Pro to, co chcete udělejte vše, co je ve Vašich silách. 

Je to hrozně důležité. Věci Vám většinou nepadají jen tak do klína, a proto je nutné vzít svůj život do vlastních rukou. Já kvůli té věci otravovala snad všechny, co měli na danou situaci vliv. Nikdo se mi nejdříve neozýval. Najednou se vše dalo do pohybu. Věc jsem měla jistou na 100 %. Teď už nemám. Kamarádi zařizují, aby to vyšlo.

A tohle všechno mě trochu děsí. Věříte v sílu přitažlivosti nebo v osud? Vytváří dohromady rozpor. 
Přejte mi štěstí, protože za ten nevyvedený rok si to zasloužím. Třeba mi to spadne do klína stejně jako koncert. A nikdy nezapomeňte na to, že naděje umírá poslední.

You Might Also Like

5 comments

  1. ta fotka :DDD
    hele, ten článek se mi mega líbí!! takovýhle já ráda :D jako.. věřím v sílu přitažlivosti i osud :D prostě co se stalo, tak to mělo být, ať už špatný nebo dobrý :D ale věřím, že i když si něco hrozně přejem, tak se to fakt stane, ať je to nemožný jak chce :D párkrát už se mi to taky stalo :D
    a na ten dokument tajemství se čučnu :D

    OdpovědětVymazat
  2. V sílu přitažlivosti věřím i když možná ne úplně tak, jak je popsaná v Tajemství. Ale v osud ne, na to až moc věřím ve vlastní moc :) Na osud se vymlouvám jen když se mi něco nechce řešit :D moc držím palce :)

    OdpovědětVymazat
  3. Takéto články, ktoré majú hlbokú myšlieku a niečo do seba sa mi veľmi páči. Samozrejme nič nepríde samo, sila príťažlivosti myšlienok tu určite je, aj keď na takéto veci veľmi niesom. Skôr si poviem "čo sa má stať, to sa stane" :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  5. No, to vím už dávno, že vše by se mělo dělo, tak nejlépe jak to jen jde a pro vše by se mělo udělat, co nejvíce jen jde. Takže souhlasím :). Je o tom i knížka - Čtyři dohody a rozhodně jí doporučuji :).

    Daisy, outcry.blog.cz

    OdpovědětVymazat

Like us on Facebook

Subscribe