Nemocenské deníky

sobota, července 23, 2016

"Streptokok ti udělal v těle paseku, stav se na další prohlídku v úterý."
aneb můj výraz po návštěvě doktorky
Po návratu z tábora jsem nevyšla prakticky z domu. Pokud tedy nepočítáte prohlídky. Už ani nevím, kolik jich bylo a na každé jsem doufala, že se dozvím, kdy už konečně budu moct do civilizace. Informace, které se ke mně dostaly byly maximálně tak o hustotě hlenů, k čemuž se pravděpodobně radši vyjadřovat nebudu. 


Za zmínku taky určitě stojí můj pokrok se zdravější stravou. No, rozhodně to není nic světoborného a mamka mě většinou taky ke sporáku nepouští (hehe:D), ale něco uspokojujícího na tom skutečně je. Z tábora, kde většinou jím jako prase, ale zároveň mám pohyb tak 5 hodin denně, jsem se vrátila plošší, než jsem odjela, což je celkem nad očekávání. První myšlenka, co se mi uhnízdila v hlavě byla "Tak a teď řekněte, jak si mám udržet ten vosí pas, když nemůžu sportovat?!"
Stejně jsem líná, sport u mě nehrozí.
A na mou postavu si také nestěžuji.

Ale ke zdravému životnímu stylu si cestu už celkem nacházím. Dřív to byly takové ty nepovedené pokusy, kdy jsem chtěla své stravování změnit hrozně rapidně. Nakoupila jsem si tunu těch nejvlhčích a nejtěžších chlebů a vyčítala si každou nezdravou věc, která prošla mým trávicím traktem. Nakonec jsem stejně skončila s balením brambůrků na stole u videí "How to be fit without exercise". Koneckonců, dá se to dělat i jinak. Já se třeba poslední dobou vyžívám ve snídaních. Nevím, co budu dělat, až začne škola a nastane povinnost vstávat kolem páté. Mým soukromým brunchům v pokoji budu muset dát sbohem.
Ahhh, neustále se mi seká notebook. Teď dostává pořádně zabrat. Celou dobu sním o tom, jak se dám na minimalismus, jak si vystačím s malým stylovým šatníkem a naučí mě to oprostit se od materialismu a potom najednou přijdou videa beauty a fashion youtuberek a já mám zase pocit, že nutně všechny věci potřebuji a nemůžu bez nich žít. A mimochodem, Pinterest je nejlepší věc na světě. Zase se vyžívám v motivačních textech s hezkým fontem, urghh.


You Might Also Like

8 comments

  1. Super článok :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  2. Jej, tak to držím palce, aby jsi byla co nejdříve zdravá! A stejně tak ti držím palce, aby jsi vytrvala u zrdavého životního stylu :) Vůbec jsem nevěděla, že existujou videa "How to be fit without exercise" to budu muset napravit a alespoň na nějaké se podívat :D

    GIVEAWAYAnother Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Och, dúfam, že ti to rýchlo prejde a už čoskoro budeš môcť výjsť von! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Na taková videa se snad už radši dívat ani nebudu. :D
    A pinterest (stejně jako weheartit) je fajn, taky jsem tam tes trávila skoro každou volnou chvíli. :D

    www.brcqo.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Na taková videa se snad už radši dívat ani nebudu. :D
    A pinterest (stejně jako weheartit) je fajn, taky jsem tam tes trávila skoro každou volnou chvíli. :D

    www.brcqo.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Bože, ty seš táááák stejná :D.. Dnes jsem byla na 1 hodinu poprvé od čtvrtka venku a taky už se nemůžu dočkat až budu zas normální člověk :D.. S tou dietou to mám stejný.. Jakože já sem fakt hubená, ale právě jak jsem zvyklá, tak mě pak vyloženě nasere každej špíčíček navíc! To pak chodim do fitka žeru samý zleniny a ovoce a pak večer začnu spekulovat.. Hmm ale zase sem to dodržela celý den a měla jsem toho málo, takže ta čokoláda je vlastně k zaplnění poloprázdnýho žaludku tím pádem nebude poloprázdný, ale skoro plný.. SKORO, jindy bývá uplně nebo nadmíru, takže pořád držím dietu! :D
    Jinak přeji brzké uzdravení :).

    outcry.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Ano z ničeho nic se mi udělalo akné, myslím že za to může prach, pot, atd.. no mě je bude letos 21, ale puberta na mě jde až teď! :-D
    A super článek, já jsem to měla úplně stejně s tou zdravou stravou a cvičením, ale poslední 3 roky jedu pravidelně a baví mě to, sice jsou chvilky kdy se mi nechce ani žít, ale pak jsou zase chvilky kdy si přijdu, že jsem líná jako vepř a tak začnu makat! :-D ale když jsem byla nemocná, taky jsem nehla ani brvou. A s tím oblečením máš taky pravdu! :-D dnes jsem prohrabávala skřín a kosmetiku a nakonec skoro všecko zůstalo tam kde to je, protože jsem si říkala, jo to se mi bude ještě hodit, bez toho nemůžu žít, ale paradoxní je to, že jsem to třeba ještě ani nepoužila a pravděpodobně ani nepoužiju!!! :-D

    OdpovědětVymazat
  8. hustota hlenů :DDDD bych si tak snad i pojmenovala blog, víš co :D hustotahlenu.blog.cz :DDDD
    s tou stravou jsem zjistila, že to mám stejně :D prostě, vždycky jsme si nakoupila milion healthy věcí, vydržela to dva dny a skončila s mega větší kupou dobrot než obvykle :DD musíš zlehka no :DD a sport u mě taky moc nehrozí, hahah :D takže ten obrázek ze sabriny je přesnej :DDD
    jop, s tím šatníkem to mám stejně a po shlédnutí všehosi čehosi to přejde :DDDD

    OdpovědětVymazat

Like us on Facebook

Subscribe