Letní nezbytnosti / kosmetika

úterý, července 19, 2016

Stále ještě žiji. Červenec je už v polovině a já se snažím dát dohromady další článek. Vzhledem k tomu, že je můj blog směsice mých týdenních výlevů a v beauty/fashion blozích se rochňám jako čuně, shledávám sepsání svých letních (nebo možná zatím pouze červencových) "nezbytností" jako dobrý nápad. Jen malá otázka. Jste také nehorázní perfekcionisté? Protože se stále nemohu smířit s faktem, že mé fotky jsou foceny na mobil, tudíž nemají tu nejdokonalejší kvalitu. V srpnu začínám brigádničit, což je skvělá příležitost k ušetření peněz na foťák.
I když pfff, já a šetření!

K čemu jsem si tedy našla vztah?

Tahle parfémovaná voda Juicy Couture Viva la Gold si získala mou přízeň okamžitě. Vlastně se s ní voním celoročně a už jenom čekám, kdy mi dojde (jelikož ji mám už přes rok). Je to něco jako má poznávací značka a sem tam na ní slyším chválu. Voní po karamelu a je dost sladká. Jestli si na sladké vůně potrpíte, hurá do Douglasu!
Micelárku od Yves Rocheru jsem vyzkoušela teprve nedávno a tím jsem si ihned vybudovala silné pouto mezi mnou a neustálým čištěním pleti. Zdá se mi, že pleť čistí vcelku dobře, tudíž dává ten slastný pocit, že pro sebe vlastně něco děláte. Jak jsem k ní přišla? KUP STOLETÍ. Procházela jsem kolem časopisů, když najednou mé oko zpozoruje poslední číslo Ženy a život s micelárkou jako dárkem. Prakticky toto skvělé čistidlo za 32,-. 
Další smyslů zbavující věcí je sprchový gel (podržte se) od Yves Rocher. K němu jsem se dostala díky soutěži na tanečních, kde jsem ho vyhrála v balíčku s tělovým mlékem, mýdlem, bla bla.. Yves Rocher dělat kosmetiku umí. A to bez připomínek. Jak doma, tak i na táboře po několika hodinách neustálého pocení při tanci mi posloužil jako výborný parťák.
Tak proč neukázat i tělový krém, hahaha. Nebudu Vám tady vykládat, jak moc je důležité se mazat pro hydrataci, to je všeobecně jasné. Ale panebože, tohle je tak strašně uspokojující. Tělový  krém Yves Rocher se předvedl v celé své kráse.
Nikdy jsem nezaznamenala, že by se moje pleť na slunci škvařila. Až minulý rok jsem ošklivě doplatila na trip s kamarády, kdy jsme šli pěšky v abnormálním vedru přes celou Prahu místo toho, abychom jeli autobusem. Celý obličej skončil v barvách nejvybranějších humřích specialit, dokonce se mi opálila/spálila i sportovní podprsenka, takže jsem půl roku chodila s opáleným límcem :)))). No není život super? Po incidentu, kdy jsem skončila jako pan Krabs jsem se rozhodla, že něco podobného už nedopustím. Mažu se instinktivně pokaždé, když vyjdu z domu. Tenhle krém je konkrétně z lékárny, ale postačí i nějaká levnější alternativa z drogerie.
Jsem nehorázný úchyl na veškeré liplinery. Neslouží mi tak ani jako pouhá kontura, vyplňuji si s nimi celé rty. Liplinery od Essence nejsou drahé ani špatné. Jídlo bohužel nepřežijí, takže je nutností je mít stále u sebe. Mé nejoblíbenější odstíny jsou tyto dva. IN THE NUDE je typická nude barva a v SATIN MAUVE se odráží barev snad několik. Je to taková starorůžovo/do fialova/s šedým tónem barva. Chápete mě? Ne? Nevadí, jdeme dál.
Konturování obličeje je snad mým nejoblíbenějším krokem v líčení. Tahle paletka od Bobbi Brown je vlastně složena ze 4 stínů. Já jsem však typ člověka, který nedokáže nosit namalované oči v létě, protože je mu to nepříjemné (a taky jsem typ člověka, co se neustále jen potí), paletka mi tedy poslouží spíše na konturování. Většinou mixuji 2 poslední stíny dohromady. Hezké ňoupance, že?

Mezi další nezbytnosti se může zařadit určitě i balzám na rty. Další moje úchylka, bez níž mě trýzní nepříjemný pocit jak na rtech, tak na duši. V nich rozdíly moc nevidím, podle mě stejně neléčí žádný.
To bylo něco málo z kosmetiky, kterou jsem si za poslední dobu oblíbila. Vzhledem k tomu, že té kosmetiky nemám až tak moc, rozhodla jsem se ukazovat ve článcích vždy tu menší část, ať sem pořád necpu to samé. Doufám, že si zatím vedu obstojně! Mějte se a užívejte života. Dokud neonemocníte a nebudete muset být zavření v karanténě (v tomto případě - můj pokoj) jako já. GREETINGS FROM MY ROOM.


You Might Also Like

8 comments

  1. Tak ti přeji ať se brzy uzdravíš! :-) Já jsem jenom nachlazená, ale i tak je to na nic. A ten svetr taky dlouho sháním, jenomže pořád na něj nemůžu v obchodech narazit a když jo, tak se mi na mě nelíbí :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Vždycky, když jdu kolem obchůdku Ives Rocher, tak si tam chci něco koupit, a vždycky z toho nějak sejde :D
    quietus.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Mám to úplně stejně! :D Pokud mě ten trailer nenadchne nebo nezaujme popis, tak se na to nepodívám, ale některé opravdu stojí za shlédnutí.Například ti Podfukáři, parádní film, a už pomalinku dělám další seznam s filmy, protože poslední dobou koukám jenom na filmy a seriály. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Taktiež väčšinou fotím na blog mobilom, ale to väčšinou tým, že sa mi nechce vyťahovať a nastavovať foťák :D
    Produkty od Yves Rocher mám naozaj rada - najmä ich skvelú vôňu!
    CAROLINE

    OdpovědětVymazat
  5. pekný článok :) tú micelárku YR by som chcela skúsiť :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  6. Po té vůni se na zkoušku určitě mrknu. Jinak produkty od YR jsou bezva! :)

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat

Like us on Facebook

Subscribe