Inspirational wall // n1

úterý, července 26, 2016


Milí, zlatí, má závislost na weheartit se velkým tempem rozrůstá do nekontrolovatelné vášně. Vždycky mu přijdu na chuť, když zkouším štěstí s blogem. Každopádně, tady máte moje myšlenkové pochody za posledních 14 dní v obrázcích. Jenom tak, kdyby Vás čirou náhodou zajímalo, k čemu mé myšlenky směřují. Ale ne, jen se vyžívám v kolážích.

- Letos jsem ještě neměla možnost zajít na zmrzku (ačkoliv nanuků jsem snědla požehnaně), takže urghh, natěšenost stoupá.
- Kávu nevynechám z inspirational wall ani náhodou, vzhledem k tomu, že je to to nejlepší, co vůbec člověk mohl vytvořit.
- Po nekonečných Harry Potter maratonech mě opět pohltilo kouzlo Draca Malfoye (:DDD). Vážně jsem jediná, komu se líbí jeho ulízlá hlava? 
Herní tip: staré PC hry Harry Potter - nostalgie.
- Také můžu zmínit mojí vcelku rozvinutou úchylku na krásné stropy. Opravdu, na všech stavbách mě nejvíc zajímá strop uvnitř. 
- Borůvky nikdy nebyly součástí mého jídelníčku do té doby, než mamka přinesla kanadské. Moje ovesná kaše bez nich neexistuje. 
- Aby bylo jasno, podzim a zima u mě vedou, léto se klidně může jít vycpat. Dnešní odpoledne jsem strávila nad podzimními outfity.
- Mám chuť na čínu.
- Film tip: Romeo a Julie s Leonardem DiCapriem. Jen si maličko pobrečíte nad krásou Lea, heh.
- Dneska jsem se zbavovala i seschlých květin, mám náladu na tulipány.

You Might Also Like

6 comments

  1. máš to ultra pěkně udělaný! :D a wehearit je závislárna, bez pochyb :D
    draco!! mám ho radši jak harryho prostě :D
    a na zmrzku bych šla takyy, i když sem teda na ní už byla, ale jenom párkrát, to se nepočítá :D
    a čínu jsem neměla taky pěkně dlouho :D
    jinak ty starý harryho hry, to je ultramega nostalgie :DDD

    OdpovědětVymazat
  2. Super nápad, moc se mi to líbí. Borůvky miluji také!! :)

    BLOND SITE

    OdpovědětVymazat
  3. Koláž je naprosto skvělá! Ani nevím, jestli mám teď větší chuť na borůvky, zmrzlinu, nebo čínu :D

    GIVEAWAYAnother Dominika

    OdpovědětVymazat
  4. WHI je taktiež mojou obrovskou závislosťou! <3 Káva je na mojej inspirational wall nonstop aj napriek tomu, že mi nechutí :D Ale tie fotky vyzerajú tak úžasne!! <3
    Architektúru si taktiež rada obzerám zo všetkých tých skvelých fotiek a stropy úplne najviac.
    CAROLINE

    OdpovědětVymazat
  5. Joo, taky weheartit miluju mám ho snad 5 nebo možná už 6 let :). Nedávno jsem o něm vyprávěla kamarádce, která to nezná a půjčila jsem jí mobil a hned se do toho zažrala :D..
    Zmrzku teda nemusim, já radši nanuky, ale na dovče u moře si jí dám ♥
    Kávu i inspirewall jsou fajn :). Jednu jsem si vytvořila celkem nedávno... AAhhh to bys měla vidět starý baráky opuštěný v našem okolí. Tam jsou malůvky, ale kdyby to restaurovali tak je to božííí
    Tyhle články mám fakt ráda :)
    Daisy, outcry.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Naprosto s Tebou souhlasím! Weheartit je moje závislost! Většinu dne nedělám nic jinýho než že si srdíčkuju :D Ale pořád mě to hrozně baví, i když projíždět těch...moment...12 102 obrázků je někdy mazec :)
    Jéé, Leo! jeho naprosto zbožňuju - hlavně jeho v Titanicu - teď tak tři dny v kuse sleduju Titanic a divím se, že ještě můřu brečet :D
    Tyhle články dělej častěji!

    OdpovědětVymazat

Like us on Facebook

Subscribe