101 things in 1001 days

čtvrtek, července 21, 2016

Opět zdravím. Chci Vás seznámit s jedním ze (dle mého názoru) zajímavých konceptů. Ten, kdo rád plánuje a tvoří všelijaké TO DO listy se v tom určitě najde. Celé to funguje tak, že si stanovíte 101 cílů, které v následujících 1001 dnech musíte vyplnit. Cíle mohou být jak velké, tak malé, přeci jenom na ně máte několik let. Nedávno jsem surfovala po blozích a narazila na slečnu, která tento nápad využila ve formě článku. Nebylo by na škodu tenhle koncept rozšířit. V plánu jsem to měla také, a proto si říkám, že čím dříve si cíle uspořádám, tím dříve je začnu plnit. Každý rok bych proto mohla udělat shrnutí o tom, co všechno jsem už pokořila.
Super je, že během těch několika let budu slavit i osmnáctiny, proto se mi otevírá možností víc, než je zdrávo. Držte mi palce.
Co jsem si usmyslela?

1) Nechat si zavést platební kartu
2) Vytvořit pas
3) Dát zkoušky na jazykový certifikát (FCE do pár let bude stačit, CAE je však lákavější)
4) Vydržet s blogem
5) Koupit si foťák
6) Naučit se šetřit
7) Navštívit alespoň 3 země (bohužel pocházím z necestovatelské rodiny, takže ano, zatím jsem bohužel neměla příležitost navštívit žádnou zemi, proto se na to neuvěřitelně těším)
8) Žít víc minimalismem - hahah, zatím nereálné
9) Naučit se připlácet za kvalitu 
10) Začít jezdit na tábor jako praktikant
11) Začít znovu s francouzštinou
12) Navštívit Bollywood festival
13) Zúčastnit se Electro Swing party
14) Jít na alespoň 6 koncertů
15) Předělat si pokoj
16) Jít na brigádu do call centra
17) Zkusit brigádu v kavárně
18) Začít chodit do tanečních
19) Najít si crew
20) Zpívat v karaoke klubu
21) Najít 10 skvělých kaváren
22) Brunch s přáteli
23) Jít poprvé pařit do klubu
24) Koupit si něco od Alexandra Wanga
25) Koupit si něco od Comme des Garçons
26) Nechat se pozvat na kafe
27) Vyzkoušet Running Sushi
28) Natočit lookbook
29) Zapracovat na charismatu
30) Zúčastnit se literární soutěže
31) Napsat nejméně 5 hororových povídek
32) Hororový maraton s přáteli
33) Začít natáčet videa na blog
34) Naučit se piruetu
35) Nakoupit si v bio obchodu
36) Odnaučit se prokrastinování 
37) Objednat si z EBAY
38) Nechat se tetovat
39) Hrát šachy
40) Zahrát si kulečník
41) Pořádně oslavit osmnáctiny
42) Jít na plastiku nosu (o tom zase jindy)
43) Zlepšit postavu
44) Jet na několik měsíců do zahraničí pod záminkou se něco naučit
45) Harry Potter maraton s přáteli
46) Maraton českých parodií s přáteli
47) Navštívit Harry Potter studio
48) Letět poprvé letadlem
49) Procházka vánočním Václavákem
50) Naučit se s Photoshopem
51) Jít na oběd s kamarádkou
52) Najít -klučičího- bf
53) Zastat se někoho
54) Maraton Věřte nevěřte
55) Koupit si mega diář a skutečně ho vést
56) Naučit se umění 'nenechání se rozhodit za žadné situace'
57) Dělat hostesku
58) Jít plavat
59) Najít další dobré interprety 
60) Začít tancovat v taneční skupině
61) Investovat do svých prvních TOPSHOP džínů
62) Jít na výstavu
63) Vytvořit motivační nástěnku
64) Naučit se vařit a péct
65) Uspořádat piknik
66) Udělat autoškolu (nebo se na ní aspoň chystat)
67) Koupit si šaty, ze kterých se všichni počůrají
68) Zapsat se do kurzů příprav na vysokou
69) Pořádně se najíst o Vánocích
70) Ochutnat japonské sladkosti
71) Najít si životní cíl
72) Letní kino
73) Filmová premiéra
74) Říkat ANO novým příležitostem
75) Vyzkoušet produkty od MACU
76) Nechat si vybělit zuby
77) Zvyknout si na práci
78) Spřátelit se s blogerkami
79) Naučit se dělat koktejly
80) Koupit další VAGABOND boty
81) Jet nakupovat do Drážďan
82) Koupit si knihu
83) Jít na zmrzlinu
84) Dokoukat alespoň 5 rozkoukaných seriálů
85) Koukat pravidelně na dokumenty
86) Zažít momenty jako vystřižené z fan fikcí (byl tu ještě někdo fanouškem někoho, o kom se fan fikce psaly?)
87) Ohromit společnost
88) Zpívat před lidmi
89) Odrovnat někoho
90) Udělat si radost časopisem
91) Kupovat květiny
92) Jít na šlapadla
93) Vídat opravdové přátele
94) Udělat radost rodičům
95) Meditovat
96) Uklízet pravidelně
97) Naučit se být trpělivá a pozitivní
98) KOUPIT SI KONEČNĚ HEZKOU ČERNOU KABELKU
99) Zlepšit se v dovednostech (zpěv, tanec, psaní)
100) Získat potřebnou praxi
101) Být šťastná

Gratuluji všem, co to dočetli do konce! Je mi jasné, že pro většinu lidí se jedná o nudnou záležitost, avšak mně poslouží dobře. Pořád lepší než si to sepsat na papír, který stejně skončí někde hluboko v šuplíku, zavalen a zapomenut. Užívejte života!

Umřela jsem. aioraeo

You Might Also Like

7 comments

  1. Jéé, jsem ráda, že jsi se zapojila. Nezdá se to, ale jelikož jsem to taky sepisovala, tak je hrozně složité vymyslet 101 věcí. v půlve už jsem si nevěděla rady. Některé věci máme stejné :) Je pravda, že jakmile je Ti osmnáct, tak máš víc možností. Mně to bohužel do osmnácti nevydrží, protože projekt bude končit, když mi bude skoro sedmnáct (pokud dobře počítám a matika nikdy nebyla moje silná stránka!)
    Ta plastika nosu mě dostala!

    OdpovědětVymazat
  2. Tak zase já :D
    Děkuju za milý komentář! Jestli bys teda měla zájem si psát dopisy, tak bych byla moc ráda - zbožňuju dopisy, ale chápu, kdyby sis chtěla psát přes mail, protože s jednou holčinou, co jsme to zkoušely se dopisy moc neosvědčily.
    Když tak tady je můj mail: slecna.p@email.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Některé věci máme stejné, některé už mám za sebou a rovnou ti říkám, tetování je dobrej nápad, call centrum ne :D Každopádně přeju hodně štěsí :)

    OdpovědětVymazat
  4. Zajímavý typ článku! podle mě by si měl každý vytvořit nějaký to do list, aby se zhruba orientoval v tom, čeho chce dosáhnout a plnit si tak své sny!
    http://of-goldbook.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Skvelý článok! :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  6. Vybělení zubů :Ddd joo holka to nebude levná sranda :(, ale taky bych chtěla tou lampičkou :( outcry.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  7. tyhle 'challenge' se mi hrozně líbí! :D
    taky chci boží crew :( :D kde jsou mojí fellows? :D
    running sushi je nejlepší, koukej to splnit jako první! :D
    jinak souhlasím s věcma jako mít dobrou postavu, šetřit, objednat si něco z ebaye :D
    a japonský sladkosti jsou taky skvělý! :D
    jinak..odrovnat někoho....sem si představila jakože někoho zabít :DD

    OdpovědětVymazat

Like us on Facebook

Subscribe