Začátečnické klišé

čtvrtek, května 19, 2016

Nevím jestli je to tím, že jsem si konečně dupla a odhodlaně řekla "Potřebuju změnu!" nebo tím, že jsem dlouho nedělala nic tak kreativního, každopádně mám blog. Zapomeňme na ty dva úplně stejně míněné důvody, proč jsem blog založila. Vždycky jsem měla na mysli to, že můj blog může číst plno těch nesprávných lidí a nebo vůbec nikdo. Obojí mě v nějakém tom případě děsilo.
Vlastně nechci, aby se z tohohle článku stalo něco jako popis mého osvícení, ale abych pravdu řekla, má to spojitost se založením mého blogu č. 873. Nehledě na mou čím dál tím častější nejistotu s interpunkcí, založit blog byl dobrý nápad. Myslím. Nechtějte po mně bezprostřední odpověď, jsem holka, nevím, co chci. Ale zpátky k věci. Přijde mi, že jsem se až moc dlouhou dobu zabývala tím, co si o mně myslí ostatní. Je to zcela přirozená lidská vlastnost, ale všichni víme, že dokáže napáchat víc škody na sebevědomí, než je zdrávo. Občas (někdy častěji) slýchávám od svých přátel něco v tom smyslu jako "Vždyť to přece nejde", "Snažím se, aby byly spokojeny obě strany". Nechápu, proč toho neustále bojíme. Vždyť všechno může, či nemusí vyjít. Ale trocha toho neúspěchu nás rozhodně nezabije, ne? 

You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook

Subscribe